onsdag 18. juni 2008

Jeg er nerd..

Jepp! Her sitter jeg, 10 på 1 om natten og blogger.. På klassetur.. xD haha! Joja, Fredrik sitter her og spiller gitar (mens jeg tyvlåner den litt innimellom), og resten kaster på en ball. Givende, jeg vet.
Dagen har gått til tog, grilling, spising (x2-3), musikk, snop, wollyball - og en del morsomheter.
Bla. hadde vi det ganske morosamt når vi spilte wollyball. Vi hadde sittet i ro store deler av dagen, så når vi først kom oss ut og i bevegelse gikk det hett for seg, til tross for mygg og knott.
Håkon lagde morsomheter ved å vri og vende på navnene til klasse"medlemmer", der i blandt Nicholas som ble Nikotinlass og tilslutt ble jeg usikker på hva som i det hele tatt var navnet hannes. Ble lite wollyballspilling og mye latter. Vi liker det sånn, gjør vi ikke? (Det skrives Vollyball, ikke sant? Uten "dobbelt-v" altså.?)

Normale mennesker; legg dere. Jeg blir nok våken litt til. God natt!

Gjorde det vondt når du falt ned fra himmelen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det skrives faktisk volleyball :-p

Eva Åsne sa...

Visste jeg hadde skrevet feil på en eller annen måte! ;)
Takk :p