tirsdag 9. september 2008

Sant vennskap kommer når stillheten mellom to mennesker ikke lenger virker truende.

Jeg har hatt en helt fantastisk dag! Ikke det at dagene mine ikkje pleier å være bra, men i dag har vært helt utrolig bra!
Etter skolen skulle jeg møte Marie i byen fordi vi skulle på shopping. Vi vandret på vår lille ferd gjennom byen og gikk innom diverse butikker der vi fant klær til Marie, mens jeg vindusshoppet. Det er faktisk ikke så verst det da, helt til man finner ut at man ikke har penger..
Etter vi hadde shoppet litt på hver vår måte, gikk vi bortom Sumo for å spise. Og for de som ikke vet hva dette er, så er det faktisk en sushi resturang. Eller, de serverer iallefall sushi der då! Marie bestilte seg sushi, mens jeg satset på noe litt tryggere.. :p

På veien hjem hadde meg og Marie det kjempe morsomt med hverandre! Hun satt og lagde diverse grimaser, og jeg satt og holdt på å dø fordi det var så morsomt! Det var ikke stygge grimaser, men det var sånne morsome som man lager til babyer.. Jepp, jeg er barnslig ibandt. Også følte jeg meg kjempe fjortizz! Men er det egentlig sånn at selv om man ler litt høyt på toget, så er man fjortiZz? Jeg følte det iallefall litt sånn da..

Jeg har iallefall hatt en TOPP dag med min Marie! Alltid!

God natt mennesker

0 kommentarer: