torsdag 2. oktober 2008

GLADE JUL


2. oktober, og fremdeles over 2 måneder til jul.

Når jeg var på Kiwi i dag, gjett hva jeg fant?
Kakemenn. Noe jeg (og forhåpentligvis resten av Norge) forbinder med julen.. Jeg har ikke kommet i julestemning på noen måte også begynner butikkene å selge kakemenn. I Oktober? Høst(!)ferien er ikke over engang. Er det virkelig noen som kjøper JULEmenn før slutten av november uansett? Jeg skal iallefall prøve så godt jeg kan å boikotte alt som har med jul å gjøre frem til 1. desember!

Er noen med meg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, jeg skal prøve.. (A)
Men julebrusen klarer jeg ikke å vente med da ! ;p Den er så sprudlende og deilig <3 (A)

Forresten: Kakemennene kommer fra gamle jobben min.. Bakemester Hoff..... :p

Eva Åsne sa...

Jeg gleder meg bare til 1. desember jeg! :D

Bakermester Hoff.. Hrmf.. (;