torsdag 24. januar 2008

Countdown; 1!!

I morgen er dagen, gleder meg så sinnsykt altså! Pakket i går, så no er jeg klar både psykisk og fysisk! (Føles som om jeg har pakket til å kunne være der en uke.) Kan vi ikke bare reise i dag då?! Johannes kommer til Arna i dag, det blir kult.. Også i morgen klokken halv 3, reiser vi! Gleder meg masse, har eg sagt det?


Senere skal jeg ned å sole meg med Helene, har gledet meg siden mandag! Det høres dumt ut når jeg sier det, men sånn har det faktisk vært..

Jo! Det er komt Big Bite på Øyrane, det er fantastisk. Var nedom med Amalie rett etter skolen og kjøpte, også GIKK vi hjem. Sunne sjeler vi altså! Men vi fikk sladret masse da, og det liker vi.

Men no kaller gitaren!


- Snakkes!

8 kommentarer:

Anonym sa...

wii xD vi e så sunn ;D det var koselig det, og no skal vi ha bigbite-date en gang i måneden tenk ^^ <3

Eva Åsne sa...

Ja! D blir koselig! <3

Anonym sa...

Fin side :P By the way, er big bite godt? =)

CC!

Anonym sa...

Kommer til å savne der i helgen.:(<`3 Men neste helg så er du min. Party you know.:D Hehe!
Big Bite på øyrane? :O Wow, ble sjokkert jeg nå! Så nå kan du spise deg enda feitere på big bite..xD
Men nå begynner jo det å bli likt fordelt over hvem som har hvem mellom Knarvik og Arna.! Åhr ! :( hehe. neida.. !

<3

Eva Åsne sa...

CC:
Big Bite e DIGG altså! :D

Katie:
Eg ekje Så feit da, og du VET at Arna eier Knarvik så sykt!
Gleder meg til neste helg, og DU skulle vært med på Impuls!

<3

Anonym sa...

Hehe.. Ehm, usikker på den delen !
Noot! :D hehe! Men siden jeg bor her ute så må jeg bare si at Knarvik eier Arna ! Hehe..:P

Joda, du er feit Eva.

Eva Åsne sa...

Nei... (U)

Anita sa...

Heia big bite!!!!:)