lørdag 19. januar 2008

Lørdag = shopping!



Shopping dag! Skal inn til by'n med Helene og kjøpe klær i dag, det har jeg vel fortjent.. 70% på Bik Bok, og masse annet salg. Jeg føler at butikkene trekker meg mot seg, og jeg klarer ikke å motstå! :D Viljestyrken er ikke akkurat på topp!

Var på Casa i går, og det var helt fantastisk. Øyvind snurret meg inn i et tøy, eller noe sånt, også drog han meg ut igjen. Akkurat som en karusell! Ufattelig morsomt! Hvem trenger tivoli når man har venner som mine?
Jaja, no går bussen om snart en time. Kanskje jeg skal begynne å gjøre meg klar.
- Snakkes!

3 kommentarer:

Helene sa...

Ey ! Knall å handle klær i dag ;D Kanskje litt mer enn jeg burde værtfall xD Men føler meg så lite selvstendig når jeg har penger på kortet at jeg ikke klarer motstå kjøpe presset :D Men men, vi fikk masse fint ut av det ! No spiser du forresten . Vel vel, der kom det igjen, haha, venter på deg jeg <3 Suss

Eva Åsne sa...

Haha, Helene! Du e sær <3

Helene sa...

Love you though <3