tirsdag 6. mai 2008

Dupdidudu

Sol og sommer, er det ikke bare herlig? Okei, det er kanskje ikke Helt sommer enda, men varmen tilsvarer sommer i mine øyne.
Helene og jeg satt akkurat ute på terassen og nerdet oss og drakk vann! :D vi var sinnsykt sunn altså, også fikk vi farge. Det er det som teller!
Jeg vil bare fortelle om en liten hendelse som skjedde når Helene skulle fylle vann i mitt lille glass:
Hun bøyer seg ned til kranen for å fylle vann og på veien opp igjen klarer hun å miste glasset ned på bakken, under terassen. Snill som hun er tilbyr hun seg å plukke det opp igjen, så hun bøyer seg igjen ned, men denne gangen får å få tak i glasset. Plutselig ser jeg en langbein og skriker til i ren frykt for at den skal komme borti en av oss, Helene hører dette og begynner å skrike hun også, reiser seg skikkelig opp, og begynner å riste på hodet for å få eventuelle insekter ut av håret. Hun ser rundt seg, for egentlig skjønner hun ikke Helt hva som akkurat hadde skjedd og hvorfor jeg begynte å skrike, og jeg forklarer. Mens hun bøyer seg, for tredje gang, for å hente glasset står jeg og hopper rundt i sirkler fordi det var fremdeles litt ekkelt.

Vel, vi satt iallefall ute i solen i godt over en og en halv time. Håper jeg har skille i morgen!

0 kommentarer: