lørdag 30. august 2008

Gårsdagens hending


Jeg sov hos Marie i natt! Var døds koselig! :D Marie, Eirin og jeg satt oppe til rundt halv 3 og glodde på tv og bare latet oss. Jeg tror planen egentlig var å døgne, men vi endte no opp med å gå å legge oss.. I dag tidlig våknet jeg av at Sussi (katten til Marie aka. min verste fiende) hadde lagt seg OPPÅ puten min. Flott.. Jeg klarte etter litt om å men å få hun vekk (og ned i Eirin sin seng), så jeg kunne sove trygt videre. ;)

Er det egentlig noen som vet hva melittapose og kuffert er? ;D

6 kommentarer:

Anonym sa...

sjølvsagt veit alle kva kuffert og melittapose/ melittaposa e ! :D

Eva Åsne sa...

Ja, d syns eg! :D

Anonym sa...

da sei ho som ikkje visste ka melittaposa var fø nåkke...

Eva Åsne sa...

No vet eg! ;D Så no bør alle andre vite d og.

Anonym sa...

eva !! :O ikke ypp med ninja katten :D

Eva Åsne sa...

Hun begynte! :D