lørdag 9. august 2008

Jeg blogger egentlig ganske sjelden..

Katrine vekket meg i dag.. Jeg låg fredelig og sov, til hun plutselig ringte og jeg våknet og skjønte ikke helt hva som skjedde rundt meg. Saken var at hun skulle hente solbrillene sine før hun skulle til byen. Jeg våknet no iallefall da! ;)
Senere i dag skal jeg trene. Kan dere skjønne? Jeg - trene, det funker neppe! Men jeg fikk no nytt treningstøy til bursdagen, så tenkte at jeg kunne no prøve å få brukt det iallefall! Kanskje jeg føler meg sporty nok til å iallefall gjøre en innsats..
Senere er det sommerfest på huset, fordi Anita skal reise til Kristiansand på onsdag.. Huset blir ikke helt det samme uten den jenta der! Vi kommer til å savne deg, det skal du vite! <3

1 kommentarer:

Karoline sa...

Eg har tagga deg. gå innpå min blogg for å sjå ka det er :)