mandag 31. mars 2008

Dagen før dagen......

I morra er det som sagt dagen før dagen. 1. APRIL!! Er litt nervøs jeg. Siden det er KKU, så kommer jeg garantert til å møte på Erlend, og ut ifra han kommer han til å legge skumle planer for meg! Han klarte allerede å "lure" meg i dag når vi gikk på jernbanen, men jeg visste innerst inne at han bare tullet, lover! (a)

I går var vi på kino hele gjengen! Såg en film som jeg absolutt ikke husker navnet på, men det var iallefall en musikal med masse blod og gørr i. Altså, filmen var bra, men de kunne vel spart litt rødt - rennende til en annen gang. Iallefall når små mennesker som meg skal se! Merk; jeg kaller meg selv liten, det skjer IKKE ofte!
Når vi kom på bussen fra byen og skulle hjem, fant Erlend ut at Ja, vi gjør Eva flau!! for det liker hun så godt.. Og ikke nok med at Han begynte å synge DDE på bussen, så hang Øyvind seg like gjerne på. En opplevelse av de skjeldne. Eller...?

Wish me luck tomorrow... Snakkes vel da!

0 kommentarer: