torsdag 13. mars 2008

"Jeg tror jeg er lykkelig"

Helgen gikk som forventet. Eller, kanskje bedre enn forventet med tanke på.... ja, det kan være det samme! (a)
Denne uken har vi begynt med "Seksualitet og Samliv" i natur og miljø'en. Det er jo interessangt. I dag fikk vi se en film, som var "litt" utenom det vanlige. Anstendig som jeg er, holdt jeg meg for øynene opptil flere ganger!
Ellers har uken min vært aldeles fortreffelig, og jeg gleder meg litt til påskeferien. En nedtur er at navn som ikke egner seg i bloggen (enda) reiser til Italia, og det kommer til å bli litt savn. Jaja, skal nok overleve på skulderen til Helene!

Ellers har jeg det bra -for de som lurer!

KoZeMoZeOvErDoZe (denne var litt mindre seriøs)
Sneiks!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oioi, sex og samliv. !
Vi har det i KRL vi. ! xD

Bra du koste deg i helgen ! :K Hehe ! <3

Eva Åsne sa...

SeksUALITET faktisk.. ;)
Men d e jo faktisk litt interessangt. Iallefall måten læreren min forklarer ting på.. (a)

Koste meg masse i helgen, men d vet du vel allerede :p <3

Helene sa...

http://www.toothpastefordinner.com/032007/the-computer-demands-a-blog.gif

Hihi <3