onsdag 5. mars 2008

Jeg gleder meg til helgen! Masse? Ja..
Helene den pene, hun er lenge siden jeg har sett. I undres; vil hun komme ned til meg snart siden jeg ikke har sett hun siden i går? Oioi, Så lenge! Jaja, den som venter på noe godt venter ei forgjeves. Der kom hun på msn også!
Kanskje jeg en dag skal tilegne hun en egen blogg? Stemme over d..

I dag på skolen var det jo... Gøy. første time begynte med fransk, var veldig lærerikt. Kristina har fått en fornemmelse av at vi kommer til å bli de dårligste i fransk på videregående, derfor har hun byttet til tysk. Heldigggrisen. Snøbadet i svømmingen i dag også, d var jo en opplevelse. Katrine skulle egentlig være med ut, men så "rakk" hun d ikkje. Pinglen.. ;)
Men no kaller Helene, og jeg gleder meg til helgen! :)

Preikast! <3

2 kommentarer:

Helene sa...

Hihi, du er den hørligste skapningen <3
Og jeg stemmer For! hehe (a)
Og nå skal jeg trosse denne snøstormen for å komme til deg <3
Helteriskt eller hva?!
Elsker deg Eva Å.A.AA. <3

Eva Åsne sa...

Du e no litt helt då, Helene.. ;)

Vi snakkes senere du din vakre skapning :D <3