søndag 30. mars 2008

Helg!

For en gangs skyld har dette vært en givende helg. Eller, iallefall i mine øyne.
Fredagen begynte med noe så LITE givende som skole, men utover dagen ble det bedre når eg fikk komt meg til byen med Katrine og Tine. Vi skulle nemlig kjøpe bursdagspressang til Amalie!Det hele begynte med at jeg måtte løpe til bussen, noe som ikke er uvanlig egentlig, men denne gangen måtte jeg løpe helt opp til ÅDNAMARKA(!) for så å finne ut at jeg hadde løpt til feil busstopp! Men jeg kom meg på bussen tilslutt da.Når vi var komt oss til by'n fikk jeg plutselig høre av Katrine at jeg er "harry"? Altså.. Er jeg harry? :O
Og etter det ble jeg plaget av den nye stratos sangen der de synger om en kosepose. DET er sært! Iallefall i mine ører! Jeg og Katrine endte opp med å "krangle" om hvorvidt det var kult at det het kosepose og at det i tillegg rimte. Jeg tror jeg vant! (a)
Isåfall.. Når vi skulle hjem igjen måtte vi vente 20 minutter før bussen gikk hjem igjen, så vi stakk opp på Bik Bok. Der fant vi noe så sært som en skinnbukse!
Tror Katrine ble overrasket når jeg fant ut at Ja! Vi prøver skinnbuksen!

Det var vakkert..




På lørdagen forduftet jeg til Stavanger!
Jeg ble gjenforent med det kjæreste kjøpesenteret som har tatt del i mitt hjerte; Kvadrat <3
Fikk iallefall ny parfyme og ny genser! I like! :D <3

Men no fordufter jeg igjen, men denne gangen skal jeg bare bort til Erlend..
vi skal se BIL-film. Wish me luck...

10 kommentarer:

lkih sa...

Eg likte bokso :D Kunne du ikkje bare kjøpt an !? :D

Anonym sa...

Looking fine ! <3 :P hehe..

Eva Åsne sa...

Birte; Nei xD men Erlend sier han kan kjøpe an (H) :p
Og Katie; Jaaah! (H) <3

lkih sa...

heheey !:D Erlend skal kjøpe et klesplag til meg og faktisk :D !

Eva Åsne sa...

Er det et pent et? :D

lkih sa...

Det er faktisk en bh, så vi får se om Erlend har god smak ;p

Eva Åsne sa...

Haha, såpass ;)
Du får finne en DYR en då!

lkih sa...

skal gjøre mitt beste :D

Anonym sa...

stratoos, aah kosepose, bobobobobobler av gleede :)
eg VET du likte den, Eva :) Bare inrøm (går det an å skrive det oO?) det :D

Eva Åsne sa...

Okei, men ikkje si det til noen :-# ;)