fredag 11. april 2008

Eva + ? = nææ

Min dag i dag har vært sinnsykt lite givende!
Jeg måtte for det første stå opp klokken 7, eller egentlig halv 8, fordi jeg skulle på skolen klokken 8! Når jeg kom meg på skolen, så skulle vi se film.. Filmen var grei, men altså, hvorfor gå på skolen når man alikavel ikke skal gjøre noe "nyttig"? Da kunne jeg heller bare sovet lengre hjemme!
Etter vi hadde sett film, gjorde jeg "det slutt" med Håkon, og Håkon det samme med meg.
Historien bak dette er ikke verre enn det at Bjarte, min lærer, fant ut at vi skulle gå inn i grupper på to og to - jente/gutt, så skulle vi slå opp med hverandre.. Sært? Jepp, jeg vet! Men nå er jeg iallefall så singel som går ann å bli, med tanke på at jeg har slått opp med en som jeg ikke var sammen med i det hele tatt! Noen andre som har opplevd dette? xD
Etter denne opplevelsen såg vi en til film. To filmer på èn skole dag --> funker LITE!
Joja.. No er jeg hjemme og skal snart på Casa, men først kommer Helene forhåpentligvis ned.

Vi snakkeZ mennesker! :D

0 kommentarer: