onsdag 9. april 2008

Nerde Eva 8-|

I morgen skal vi vise frem presentasjonen vi har laget om stråling, og det verste er.. Jeg er ikke engang nervøs! Altså, kan være det er litt tidlig å si no da, men jeg har tenkt siden 8. klasse at "Gu, eksamen må være spooky", meni bunn og grunn så er det bare en fillesak! Heldigvis.

Så, i dag når jeg og Katrine jobbet med vårt "lille" prosjekt, så ble vi tilslutt Sinnsykt lei! Rart, ikke sant? Men vi begynte iallefall å "danse", eller iallefall bevege oss, i takt med det vi leste, også fant vi en spesiel bevegelse akkurat når vi sa navnet på han som "fant opp" røntgenstrålene. Håper ikke det gjentar seg i morgen altså!
Jeg har faktisk lært noe nytt denne uken, og det er det at hvis man skal sole seg, så må man gå UT! Hvorfor? Jo, fordi UV-strålene ikke går gjennom vindusglasset, så nå sitter jeg her med døren åpen, og får solen midt i fleisen! Smart? Jepp, jeg vet (h) <-- mann med solbriller!

SnakkeZ mennesker! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eva, jeg håper inderlig du visste at man måtte ut for å sole seg ?

<3

Helene sa...

Hvordan gikk det for deg og Katrine i dag ?! :D
Sikkert strålende vil jeg tro :P

Eva Åsne sa...

Hehe, okei Katie, eg innrømmer d!

Og Helene; du e tørr! :p
D gikk bare bra, vi fikk 5 vi (h) E strålende fornøgd eg