tirsdag 8. april 2008

Prøveeksamen

Jeg har fått hekta på gamle sanger.. Altså, jeg mener ikke gamle klassikere som The Beatles og sånn, eller kanskje det også, men i dag så har jeg hørt på sanger som
A1 - take on me, like a rose
Peaches - Rosa helikopter

Og dagen er enda ung.. Hva skjer med meg!? :
Prøveeksamen kan vel være en av grunnene, så kanskje det er en allergisk reaksjon. Håper ikke det!
Jo, prøveeksamen.. For de som er interessert kom jeg opp i natur og miljø, eller som det skal kalles, Naturfag - stråling. Det er IKKE sundt!

Snakkes, mennesker!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ikke lov å klage, Eva :D
Meg og Janne fikk lys og farger pluss en del om stråling. haha :D
Men det gikk faktisk ganske bra :D
Lykke til, btw :D

Eva Åsne sa...

Hehe, nei okei ;) Eg klager ikkje, så mye :D
Lykke til dokkar og :D

Anonym sa...

du kan jo ikke si lykke til når vi er feeerdig.. daaah.

Eva Åsne sa...

Åja, e dokkar ferdig? :D Kordan gikk d?

Anonym sa...

vi fikk 5 :D Det gikk mye bedre enn forventet :)

Eva Åsne sa...

Så bra! :D Grattis, hvis det er det man sier da (h)