onsdag 2. april 2008

Je ne parle francais..

Jeg fikk igjen fransk-prøve i dag! Karakteren sier vel sitt om mine egenskaper i fransk. Jeg satt med min fransk buddy Silvia, og vi var begge fornøyd med resultatene vi fikk. Jeg sitter der storfornøyd med 3+ og hun med sin 5/6. I ettertid er det litt morsomt å tenke på!
Ellers så gleder jeg meg til neste uke, for da får jeg bursdagspressang av Charlotte! Jeg vet ikke hva det er. Eller, iallefall ikke Helt, så det er bare å glede seg. (a)

Nå holder magen min på å spise seg selv OPP innenfra, så tror det er best jeg går og fyller den med noe annet å tygge på.

Snakkes mennesker!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tu as très bien fait, c'est toujours utile de savoir des longues, et surtout le français! Je te souhaite courage pour la suite, prend soin de toi, et vis ta vie au max. nb : j'aimais très bien ta citation de l'Ecclésiaste 3, c'est une de mes préférées... bises, et @+