søndag 20. april 2008

Øveskrift

Jeg var på shopping i går. Åh, det var så sinnsykt gøy! ;D Fikk kjøpt meg nye sko som jeg allerede er 100% forelsket i, er det MULIG? Etterhvert møtte vi på Erlend og hannes Fredrik(?), også kom Katie og møtte oss rett etterpå. Det var rett og slett herlig å bare sitte på gresset i byn og nye solen og "kule'an". Gjenta MANGE ganger til i år? Ja takk!
I dag har det vært "speidingens dag" i Arna, og det var folksomt på Øyrane. Jeg og Helene endte etterhvert opp med å dytte på karusellen, noe som viste seg å være veldig tungt i lengden - spesielt når de eldre ungene fant ut at de ville ta seg en tur de også. Jeg kommer til å ha Så gangsperr i armene i morgen!
Jeg har sinnsykt lyst på båt! Noen som har lyst å kjøpe en båt til meg? Eller låne meg en båt for resten av sommeren - gratis? For penger har jeg ikke, men lyst, det har jeg!

2 kommentarer:

Helene sa...

Det var skikkelig koselig i byen hin dagen, hærlig å bare sitter der med Pavaljongen i solen <3!!
Oh Jess, dette skal gjenntas mange ganger i sommer!
Liksom vi skal gå Stolzen! Og vi skal finne oss en båt vi kan leke med! Og på leir. Og masse masse ant kjekt!! <3

Eva Åsne sa...

Gleder meg allerede! :D