lørdag 26. april 2008

Jeg kjeder meg.. Kjempe masse! Diverse mennesker er i eksingedalen(?), og div menneske er på shopping.. Altså, ikke det at jeg ikke klarer å finne på noe for meg selv, men det er litt kjedelig når man ikke har noen å SNAKKE med! Jeg liker å snakke (a) :D
Ute er det ikke sol heller. Men det er vel ikke særlig overraskende - vi bor jo i Bergen!
Om en uke skal jeg på seiltur med speideren, det kan bli spennende.. Skal være over en dag på havet, håper bare ikke jeg blir sjøsyk! Også håper jeg det blir sol, for da skal vi bli brune! Og det liker vi.
Jo, forresten. Nå har jeg endelig fått meldt meg på leiren i sommer! Og jeg gleder meg mer enn noen gang! Det er BARE 56 dager til.

Birte hadde bursdag i går. Da var vi på kino og såg Lange Flate Ballær 2. Den var utrolig tydi, tror jeg satt og lo over halve filmen. Det sier en del, for jeg pleier egentlig ikke å le av filmer.. ;)
Joda, gratulerer med overstått 17år Birte! :D <3

0 kommentarer: