fredag 25. april 2008

Nå sitter jeg på tentamen og har akkurat skrevet ferdig om lykke og modeller som kjøper seg kropp. Vel.. Jeg er endelig ferdig for å si det sånn da. Men klokken er bare 11, og jeg tror ikke det går buss hjem fra garnes før om en halvtime, så jeg bare sitter her å gjør ingenting. Ganske kjedelig må jeg innrømme! Senere i dag skal jeg på kino med mine gode venner Helene, Birte og Erlend. Birte har bursdag i dag, så vi stikker på kino og ser Lange Flate Ballær 2 før vi kommer oss opp på Casa Feliz. Jeg gleder meg i alle fall!
Jeg tror dette har vært en av de morsomste tentamenene vi har hatt på ungdomsskolen, for hver gang læreren har gått ut er vi i full gang med å tyte, om det er om hva vi skriver eller om andre uinteressange ting. Morsomt er det i alle fall. Og i tillegg er det siste tentamen på ungdomsskolen. Aldri mer tentamen i disse ekle byggene! Høres bra ut for mine ører! :D
Æsj, jeg og Katrine fikk akkurat øye på en edderkopp. Og vi fikk gjort hele klassen oppmerksom på det.. xD haha! Men vi fikk læreren til å fjerne an da! (a)
Katie har fått av strengen! Jeg har bare sett bilde av det, men det ser bra ut på bildet i alle fall, og jeg gleder meg til å se henne i ”virkeligheten”.Jeg har vondt i nakken! Noen som vil være reddende engel å massere den? (a) vær så snill..?

0 kommentarer: